Tema: Re: Termoreguliatorius is Utenos gam. peciuko
Autorius: Levas
Data: 2020-01-04 23:50:18
Visos Snol kurias turejau buvo/yra su Omron termokontrolerium :) E5CK-T
arba E5CN.
Cia matyt kazkoks rusiskas variantas, su импортозамещением.

Siaip, tetos is Umegos (snol) geros, visada padedavo. Jei tikrai ju
produktas, tai atsius dokumentus. Tiesa, senokai pas ka pirkau, nes
kainos/kokybes santykis paslijo. O ir SiC technologija jiems nepatinka.
O man patinka, tai dabar vartoju kiniskas. Greitai turesiu is viso,
italiska indukcini kosmosa. :P

--
Bye, Levas

--