Tema: Re: Termoreguliatorius is Utenos gam. peciuko
Autorius: KU202H
Data: 2020-01-05 11:35:34
On 2020-01-04 23:50, Levas wrote:
> Visos Snol kurias turejau buvo/yra su Omron termokontrolerium :) E5CK-T
> arba E5CN.
> Cia matyt kazkoks rusiskas variantas, su импортозамещением.
>
> Siaip, tetos is Umegos (snol) geros, visada padedavo. Jei tikrai ju
> produktas, tai atsius dokumentus. Tiesa, senokai pas ka pirkau, nes
> kainos/kokybes santykis paslijo. O ir SiC technologija jiems nepatinka.
> O man patinka, tai dabar vartoju kiniskas. Greitai turesiu is viso,
> italiska indukcini kosmosa. :P

Tas TP303 - speju perestrojkos laiku gaminys, tada Omron'a tik pagal
speczakaza dedavo nebent. Firma gamintoja
http://www.varta-spb.ru/glavnaya/  lyg ir dar gyva, bandysiu jiem
parasyt. Daiktas atrodo veikiantis, pypsi, rodo skaicius VFD
indikatoriuj....nors sveikas protas sako, kad reiktu nesiknist ir keisti
i koki siuolaikiskesni gamini, gal ne omron... lumel uztektu :)

Umegos kontaktu www neprudai, bet dar ir pazistamu Utenoje turiu -
dasikasiu kazkaip, aciu.