Tema: Re: Signalizacija bute
Autorius: Arunas D
Data: 2019-12-30 07:42:33
manyciau taip neturi buti, keisk tarnyba, kam tau sms pranesiklio o ne
apsaugos funkcija, pranesikli gali prie sistemos prisijungti sms moduliuka
nusipirkes... Pas mane Vilniaus rajonas, saugo G4S, tai yra buve keletas
suveikimu, visada skambina is pulto jau po ekipazo atvykimo ir objekto
pirmines apziuros, nera buve, kad skambintu ir klaustu ar reikia vaziuoti,
ka esu girdejes is savo klientu, kurie mazose apsaugos firmelese saugosi.
Kadangi turiu prie namo kameras, tai visada po to paziuriu kaip
ekipazininkas lakste aplink nama su proziku ir i visus langus bei tamsias
kiemo vietas sviete. Karta isvaziavau pamirses virtuves langa ant mikro
ventiliacijos padeties, tai is pulto pasake, kad vienas langas blogai
uzdarytas, reiskia tikrai viska gerai apziurejo, nes kitaip nebutu to
pastebeje.