Tema: Re: Signalizacija bute
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-12-29 22:04:09
Pas mus Mano Sauga (buves trikampis).. Tai jau kyla mintys keist
tarnybą. Istorija:

Įsivedėm signalizaciją 1998-2000 metais.. Tada būdavo taip - suveikia
sugnalizacija, po 3 minučių atlekia mašina, iššoka du-trys apsauginiai
ir... bėga.. kaip filmuose.. vienas mašina saugo ir tą pusę stebi
(langus-balkoną), kitas laiptinės bėga blokuot, trečias eina link buto.
Manęs, tada dar mažvaikio, blogai įjungusio signalizaciją ir
nepastebėjusio, iš laiptinės net neišleido kol su tėvu nesusiskambino,
galvojo pacanas gal koks. Tie patys iš įmonės patalpų darbuotojo netyčia
užrakinto irgi neišleido kai atsirakino, bananu gavęs būtų jei pats
nebūtų ant žemės gulęs.

2018 tais įvykis - užrakinu signa, pamiršau kažką, atrakinu ant pat
užsirakinimo galo, pasikrapštau... dar nežinau, kad aliarmas spėjo
suveikt. Po kokių 10 min, priduodu vėl, išeinu į kiemą važiuot, stovi
apsauginis.. vienas!. Prieinu paklaust gal ko ieško - sako jo, į
iškvietimą atvažiavom - susirasim, truputi įtariai pažiūri, bet
nesivargina iš mašinos lipt. Nenori bendraut, px. Rankose pas mane pora
ne itin patogių tašių. Nueinu iki mašinos, sukraunu į bagažinę viską,
atsisėdu, skambina telefonas - gavom iškvietimą, ar nieko nenutiko? Tada
sujungiau galus.

Dar kelis kart gavau skambutį po gal 5min nuo suveikimo.. "Ar viskas
gerai?" apsaugos nematyt.. Toks įtarimas kad 3 mašinos visą Vilnių
patruliuoja.

Tai kur čia bėda? Chujova tarnyba, nepaimtas "tulpinių" planas, ar dabar
normalu, kad tarnyba atlieka SMS aliarmo funkciją?