Tema: Re: Signalizacija bute
Autorius: valytojas
Data: 2019-12-28 12:04:35
Asmeniškai, realiai nieko, išneštu tai būtų proga atsinaujinti 10-15 m
senumo daiktus. Pačiam tai nekyla ranka išmesti veikiantį/gera daiktą :D
Labiau turbūt būtų bėdos su kaimynais, jei neužsuktų vandens lupant
skalbyklę ar pan., jei dar nešasi lauk tokius daiktus..

"Levas"  wrote in message news:qu5vt4$kt4$1@news.omnitel.net...

many labiau domina, ka jus ten namuose tokio vertingo turit, kad jus ten
puola, uzdarineja, i shikna lituoklius kisa.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt