Tema: Re: 48V akumuliatoriu krovimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-19 22:50:12
tai o kaip tu jį akumu perkrausi, jei ant gnybtų bus nominali įtampa?
Trumpo esmė tai yra tai, kad šaltinio vidinė varža būna didesnė už
apkrovos varža ir tada didžioji dalis pagamintos energijos būtent
šaltinyje virsta šiluma. Gi dirbant normaliam režime, generatoriaus
vidinė varža paskaičiuota taip, kad jame sklaidoma šiluma neviršytų
kažkokios ribinės reikšmės kada generatorius jau "sedegs". O gaminamą
srovę ribos generaroiaus sūkiai ir žadinimo srovės rezervas.

Juolab kad pagamintų deklaruojamą srovę jis ir suktis turi ne "ant laisvų".