Tema: Re: Del sekcionavomo automato
Autorius: remka
Data: 2009-06-18 22:51:02
Speju kad tavo atveju reikės sekcionavimo automatą vistiek statyt, nes
nemegsta el tinklai ieskot gedimo kai nuo oro linijos nueina ne viena
kabeline linija, negaledami atjungti. Man kiek teko susidurt VST reikalauja
kabelinei linijai sekcionavimo dėžutės, daugiau dėl galimybės eliminuoti ta
KL atsaka ieskant gedimo.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4168 (20090618) __________

http://www.eset.com