Tema: Re: Del sekcionavomo automato
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-18 15:20:22
Nu tai zinodamas t.j. srove gali paskaiciuoti linijos varza ? Tada pridedi
kabelio varza (is duomenu paso) ir is naujo perskaiciuoji t.j. srove kabelio
gale. Jei srove kabelio gale mazesne nei 3 saugiklio sroves, (tavo atveju
300A) tada reikia sekcionavimo automato.
Vartotojo automatas cia visai ne prie ko.
P.S. speju, kad tavo atveju nereiklaingas sekcionavimas.