Tema: Re: Del sekcionavomo automato
Autorius: Pacosas
Data: 2009-06-18 15:53:13
 na va jau pradeda aisket. t.j linijos gale apskaiciuoju programeles
pagalba(reikai yvest laidiniku ilgy, tipa, ir skerspjuviu) ir ismeta t.j.
Tai vadinas mano atveju linijos galu reikia laikyt galinio vartotojo t.j.
srove, kuri lygi 358A, ir tai yra 3 kart daugiau uz skirstykloje esanty
saugikly ir tokiu atveju sekcionavimo galineje atramoje(kurioje t.j.=434A)
NEREIKIA. o jeigu skirstykloje butu ne saugiklis, o automatas, ar ir tada
koeficientas-3 kartai?