Tema: Re: Reikia logerio, loginti mygtuko paspaudimo laika
Autorius: bigT
Data: 2018-08-14 08:42:39
Arduino clockas nuplaukia per laika, nera jis tikslus kiek teko susidurti.
Bet autoriui tikriausiai ir nereik ms tikslumo. O mano pateiktas boardas
turi wifi, galima paprasciausiai pasimti laika per NTP, gavus impulsa, per
wifi numesti duomenis i servaka net nekaupiant viduje. Tik idejai i deze su
slegio davikliu ir akumu 12V (7Ah) ->5V ir vaziuoja. Nors ka be darysi,
pasiknisti biski teks, ne 1h darbas.