Tema: Re: Reikia logerio, loginti mygtuko paspaudimo laika
Autorius: gediminas
Data: 2018-08-11 22:22:21
Kaip tas paprastas mygtukas po savaites turetu papasakoti kada buvo
paspaudimai? RTC, atmintis, komunikacija su PC reikalauja bent jau
minimalaus MCU. Dar maitinimas, aukstas IPC ir kiti gryno oro malonumai.
Uzdavinys specifinis, todel gatavo ir pigaus sprendimo nebus.

Gal pavyktu su kamera ir protingu numerius atpazistanciu softu prasisukti.