Tema: Re: Reikia logerio, loginti mygtuko paspaudimo laika
Autorius: vertelka
Data: 2018-08-10 22:44:45
tikslas yra suzinoti kada buvo apsilankimas, t.y nors kiek tikslesne data/laika.

davikliai butu uzkasami isilgai kelio(nuo ankstyvo pavasario iki ziemos sniego). Tuomet po savaites issikasi, nusiskaitai mygtuko paspaudimo laikus - zinai kada buvo lankytojai, kokiam laikui jie buvo sustoje.

jokiu spinduliu, jokiu hightech, minimalus maitinimas.

negi tokiai nesamonei reikia custom sprendimo?