Tema: Re: Nebeveikia laptopo batark?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-05-18 21:47:22
Surask minkšto laido daugiagyslio, nužievink, sukišk į kontaktus ir tada
sujunk, turėsi prie ko matuot :) Su tokiais klausimais manau įdomu
turėtu būt..

Baterijos chemijos jau nepaaiškinsiu tiksliai, vienoms kontaktai viduj
supūva, kitose chemija supūva, dar būna kad jos trumpint pradeda viduj
ir dalis chemijos nebedirba. Jos visos nėr amžinos, bet kai kurios iš
gamyklos jau būna ne visai sveikos, ar parduotuvėj ne itin tinkamom
sąlygom pragulėjo.

P.s. Jei turėsi išsipūtusiu LiIon batareikų, nelaikyk jų ir atsikratyk
tinkamai. Nors savaime jos retai užsidega, bet kai užsidega, tai būna pz.