Tema: Re: Nebeveikia laptopo batark?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-05-15 16:31:06
Parašyk gal telefoną (gali meilu), kada pro šalį gal paskambinčiau,
užsukčiau pasigrožėt ką ten turi.. O dėl 6V tai net nežinau ką
komentuot, neaišku pagal ką kroviklis žiūri pasikrovimo statusą. Mano
siūlymas būtų, jei nori išlaikyt jos kosmetinę išvaizdą - padėt šalia ir
turėt. Ką jau bedarysi, laikyt ji nebelaikys.

O jei restauruot nori - reiks žiūrėt kokios ten celės, ir tada kažką
tokio kišt:
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=135069