Tema: Re: Nebeveikia laptopo batarkÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-05-10 18:20:57
Jeigu rodo 5V, gaivinti jau nebus ką. Yra protingi pakrovėjai dar..
Visgi tam akumui 20+ metų ir iškrovimas iki dugno į gerą nedave :) Gali
12V paduot tiesiai į batarkę, palaikyk šiek tiek, kol ji rodys daugiau
voltų, gal pats laptopas ims kraut.

Jei turi maitinimo šaltinį su srovės valdymu dar geriau - paduok jai
visus 15V ir kontroliuok srovę, kad kokių 200-300mA neviršyt, tada
galėsi ilgai ir ramiai kraut. Kai ji pasieks normalų voltažą, laptopas
pats turėtu kraut, dabar jo maitblokis perkraunamas turbūt, nes batarkė
paprašo dafiga amperų.