Tema: Re: Kuo plaunate apskretusius buitinius daiktus
Autorius: Remontas
Data: 2018-04-24 07:49:27
> Ir tu išgyveni už tuos 15 €?! Kiek mikrobangių reikia sutaisyt per dieną,
> kad bent jau provincijos sąlygomis užtektų pragyvenimui?
> Aš pateisinu tik vieną priežastį užsiimt tokiais darbai - kai esi
> neįgalus. Bet ir tai ko gero galima rasti geresnių užsiėmimų.
> Žmonės dažnai skundžiasi gyvenimu, bet patys sau tokį gyvenimą susikuria.

Kur gyvenu, ten ir darbu, nes tam yra priezastis.
Niekur isvaziuoti ilgesniam laikui negaliu, nes namie priziuriu neigalu
artima zmogu.
Pliusai:
Namas didelis, kurenu savo malkomis is savo misko, valgau is savo siltnamio
ir darzo.
Niekur i darba nevaziuoju, negaistu laiko kelionems, nepilu benzino.
Klijentai ateina patys, i namus pas juos nevazineju.
Minusai:
I namus del remonto vaiksto pasaliniai zmones, o ypac savaitgaliais, nes as
beveik visa laika vietoje.
Karta i savaite isvaziuoju uzsipirkti detaliu, ar trukstamo maisto.

Pinigai ne stebuklas, bet minimum susirenku, ta pati gautum dirbdamas kitam
savininkui, kokiame nors servise, nes dazniausia visur minimum, o kartais ir
tiek neiseina, nes kiek kalbejau kas dirba buitines technikos remonte, tai
visur vienoda taisykle, moka 30% nuo surinkto imonei pelno.
Dirbti kitur, man vien i darba vazyneti islaidos 10eur kas diena. Net jei
uzdirbciau kazkur 600-700 man liktu pas pats, dar priedo dazniau pirkciau
padangas ir remontuociau masina ir nebebutu kada prisiziureti savo
siltnamiu. Nes nemegstu plasmasiniu pomidoru ir sintetiniu agurku.

Galeciau gal but kazka keisti, jei alga butu bent jau nuo 1500e i rankas.