Tema: Re: Kuo plaunate apskretusius buitinius daiktus
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-24 00:55:09
Bandau įsivaizduoti, kad provincijoj, darant tokį darbą savo patalpose,
gal nemokant mokesčių ir prisiduriant prie pensijos ar ko nors dar
galima surinkt tarkim 300-400€, jei vieta daug kam pakeliui.. Jei dar
namai kokiom malkom kūrenami - visai gerai. Juolab, kad dažniausiai
tokiems darbams užtenka turėt pusę rūsio donorais užversto ir ramu.

Nežinau apie remonto ekonomiką, bet žinau kas kelių tūkstančių gyventojų
kaime kirpėja/manikiūriste dirba tiesiog virtuvėj, ar verandoj vasarą,
be jokios spec įrangos.. 300€ per mėnesį surenka, primeta prie dviejų
pensijų ir.. wait for it... jie sako, kad gerai gyvena, ir valgyt
užtenka, ir nešalta žiemą :)