Tema: Re: Kuo plaunate apskretusius buitinius daiktus
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-22 22:17:08
Klientai turėtu atnešti išplautus daiktus remontui, arba įstatai 30€
"valymo mokestį" (ar kiek ten € reikia, kad pačiam užeitu noras juos
valyt). Kiek į visokias taisyklas kreipiausi, visur labai aiškiai duoda
suprast, kad nešvarių daiktų gali neimt, atsisakyt, įstatyt plovimo
mokestį, kuris dažniausiai būna didesnis nei kam nors sumokėt į rankas,
kad krupščiai išvalytu.