Tema: Re: geras ES eshopas mobilku batareikom?
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-03 21:30:48
pazejau Nohon tik pas kitaicus yra sandeliuose, uzpisa laukt kol is ju
atsiuncia, ziuriu daba su raktazodziu "G4 battery" ar "H815 battery" ka
amazone uku siulo, tai neypatingai yra pasirinkimo, "OEM'us" iskart
review/atsiliepimuose islazdavoja, Power Bear irgi nekazka uzsireitinguoja o
Gadfull visur gan neblogai vertina bei kazkoki bbz IBESTWIN visi neblogai
vertina
P.S. Power Bear neblogai vertina extended batarkiu atsiliepimuose (nu te
6000mAh su papildomu ispustu dangteliu) yra mintis pasiimt tokia grynai
kelionem tik.