Tema: Re: geras ES eshopas mobilku batareikom?
Autorius: PxYra
Data: 2018-04-01 15:21:08
biski prisibijau ne originaliu barafeiku, nes turiu ne originala RN2
barafeika, tai ten pvz. talpa OK, atitinka deklaruojama, degradacija dar
neaisku, per trumpai naudoju, islindo specifinis gliukas kuri per velai
isgooglinau t.y. negalima telefono palikt per nakti ant pakrovejo,
persikraudineja, kai ne ant pakrovejo telefonas tai niekados nepersikrauna
pats ir sitas gliukas specifinis tik sitai barafeikai, visuose RN2
telefonuose, su originalia barafeika tokie bajeriai nesidaro nei man nei
kitiem RN2 telefonam (aisku ne brokuotiems).
P.S. ir kaina biski kosmine kaip barafeikai.
P.P.S. RN2 - redmi note 2