Tema: Re: geras ES eshopas mobilku batareikom?
Autorius: svyt
Data: 2018-04-02 22:18:10
As ebejuj irgiboemus esu pirkes kol modelis naujas, viskas ten ok
 kaibsenstelejes ateina oemas o gamybos metai kaip ir modelio. Nu,
 veikia, bet talpa jau ne kokia. Senuti htc kaiser svajojau
 atgaivint, tai atejo 10 metu, lyg ir linkes sumolet daugiau, bet
 bijau laiko gaisimo. Ne oemus pigius emiau ismetimas pinigu, po 3
 men pustis pradejo, nieko nebelaiko.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/