Tema: Re: Maziukai elektromagnetai ar kas nors
Autorius: Shadowed
Data: 2018-02-02 13:51:54
Nevarykit man čia nostalgijos :D Savo 305 Majaka (nu ok ok, tėčio) išardžiau
dar 9 klasėj būdamas. Geras magiukas buvo... Dėl išlindimo kiaurai tai
bučiau ant galų tinkamo kietumo spyruokles sudėjęs. Bet dabar man labiau
patinka mintis suemuliuoti touchą, nereiktų visai jokio papildomo griozdo
gamint.

"Jonas"  parašė naujienų news:p51f8a$90d$1@trimpas.omnitel.net...

http://imperiya.by/video/mN1xPa1uE1u/magnitofon-mayak_205-rabota-kinematiki.html

"Shadowed"  wrote in message news:p5110n$s8d$1@trimpas.omnitel.net...

Patarkit kolegos,

Ieškau kokio nors dalykiukio, kuris mokėtų paspausti mygtuką. Galbūt
nedidelis solenoidas ar kitoks elektromagnetinis išradimas. Eina ~5-10 mm.
Internete randu visokių linijinių pavarų ir pan, bet kainos kosminės. Nemoku
googlo paklaust apie tai ko noriu :D