Tema: Re: Maziukai elektromagnetai ar kas nors
Autorius: Shadowed
Data: 2018-02-02 13:49:17
Nu tiksliai, gera mitnis, taip ir bandysiu. Tai hardwarinis bruteforse
tuomet tik kaip atsarginis variantas. Šito minusas, kad reiks ardyt, bet kad
aš jį ardęs jau ne vieną kartą (tai baterkę eisti tai vėl ko), tai nebus
sudėtinga. Sudėtingiausia bus gauti šleifo į laidą pajungimą. Bet principe
idėja iš HW pusės gerokai mažiau reikalaujanti.

"RolF2"  parašė naujienų news:p51den$7f6$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai ka tu cia staliaus metodais nori bruteforsint ?, tada jau geriau
touchscreeno komandas nusisnifink ir  siuntinek komandas emuliuodamas touch

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/