Tema: Re: Maziukai elektromagnetai ar kas nors
Autorius: Shadowed
Data: 2018-02-02 09:52:25
Ok, gal truputį supanikavau ir pamiršau papasakot i viską :D. Vienžo, noriu
darytis tokį priborą:
https://www.youtube.com/watch?v=4EYdEnrJly0

Klausimas bus - kam man tokia nesamonė ? Tam, kad savo mažajai daviau
pamaigyti savo senuką Nuvi 660Euro, ir sugebėjo užblokuoti. PINo žinoma
dabar jau nepasakys, o kur tas Secure location irgi biesas žino, nevažinėsiu
gi tuo pačiu maršrutu. Kas turi tokį Nuviką galėtų pasakyti - nesuk smegenų,
nusipirk kitą naudotą, jie dabar po kokia 10 - 15 € kainuoja. Taip ir
padaryčiau, bet iš principo navigatorius senokai nebereikalingas kaip
atskiras prietaisas, viskas telefone yra, tai galėčiau tiesiog mesti per
bortą. Ale gi mes elektronikai, mėgstam pasi3,14st su visokios nesamonėm,
tai užėjo sportinis interesas. Tuo pačiu ir programinime pasipraktikuot
gerai. Bruteforsinsiu :D

Ok, grįžtam prie temos. Mygtukas touchscreene, jis spėju rezistyvinis, nes
bet kuo maigant suveikia.

Ir Gintui - jau dabar turbūt aišku, kad ranka spaudyt nereikės :).

"MRT"  parašė naujienų news:p513qa$ukk$1@trimpas.omnitel.net...

> Patarkit kolegos,
>
> Ieškau kokio nors dalykiukio, kuris mokėtų paspausti mygtuką. Galbūt
> nedidelis solenoidas ar kitoks elektromagnetinis išradimas. Eina ~5-10 mm.
> Internete randu visokių linijinių pavarų ir pan, bet kainos kosminės.
> Nemoku googlo paklaust apie tai ko noriu :D

Kartais ieskant "kokio nors dalykiuko" / "tai ko noriu".. daugiau info
pravercia..
kas per mygtukas, vandalizuot gali, gal rele ant jo kontaktu?..