Tema: Re: K? pirkote i? kinie?i??
Autorius: svyt
Data: 2018-01-21 16:45:58
As is ebejaus taip prisipirkau power banku, visu talpa apie 10-30
 kartu mazesne nei deklaruojama (20 000-80 000mah)
tai be problemu
 grazino arba visus pinigus arba 70 proc. Isvis tik ebejum
 naudojuos, man patinka prekiu gausa, o ir nieko pigiau kitur nesu
 rades, tai nerizikuoju eksperimentuoti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----