Tema: Re: Ką pirkote iš kiniečių?
Autorius: Levas
Data: 2018-01-19 15:24:04
priklauso nuo tavo reitingo ir nuo salies. Dabar visi ruskeliai verkia,
kad juos aliexpress duxina. O duxina butent del visokiu "gudruciu"
prisiveise. Su Lietuviais kol kas dar nieko blogo. Matyt mazas procentas.

Man grazino pinigus po pristatymo patvirtinimo, kai susvilo bevielis
krovikas (beveik susvilo). Nusiunciau fotkes- isore, vidus, motyvavau
(biski pagrazines), kad viskas neveikia.
http://www.vabolis.lt/2015/06/21/bevielio-kroviko-tobulinimas/

--
Bye, Levas

--