Tema: Re: Ką pirkote iš kiniečių?
Autorius: etikmat
Data: 2018-01-19 18:02:42
o man atsiunte ekrana su kloudingu baisulingu( pirkau visa buterbroda, kad
neklijuot), iskeliau disputa, ilga laika irodinejo kad as klijavau prie
digitaizerio ir supisau. nors aprasymas ir mano nuotraukos, video ir t.t.
rode priesingai. pasibaigus laikui, ali prieme sprendima mano naudai, bet:
turejau issiust atgal, su trakingu. tai vat, ikainius lietuvos pasto zinot.
pavyko atgaut du tredzdalius sumos. teko pralaukt laiko kol atsius, kol
disputas, kol gavo pardavejas mano siusta, tada tik babkes gryzo.