Tema: Re: Lempa su judesio detektorium
Autorius: Sail
Data: 2017-11-14 09:55:10
Steinel kartais gerai, kartais siaip sau.

Vienoj vietoj kinietis veike puikiai, bet pakeiciau i led'ini. Tas jau buvo
sudas (padarytas ant operacinio, o turetu but rimtesnis daiktas).

Pakeiciau i steinel'io kinietiska kopija - vis vien vaiduoklius gaudo.

Nupirkau originalu steineli (nepigus), bet jis taip pat vaiduoklius gaudo,
kaip ir pries tai buvusi jo kinietiska kopija. Uzsidega, nors nieko aplinkui
nera. Teko nusukti jautruma ant minimumo, kas beveik panaikino jo prasme
visai.