Tema: Re: Lempa su judesio detektorium
Autorius: Sarunas
Data: 2017-11-14 08:49:33
Steinel pamirsot? :)

"Bronco"  wrote in message news:oud2jo$hc4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-11-13 19:43, Dainiushas wrote:
> vietoj nusmigusių po poros metų pigučių nupirkau kitus tokius pačius nes
> kitokie netelpa. Nu ir ką, antra partija jau kokie penki metai veikia ir
> proto neknisa:)

Tai ir aš tą patį padariau, nes tiesiog tingėčiau perdaryti. Nustipusį
PIR'ą pakeisiu kitu tokiu pačiu ir gal laikys. Bet moral basni takova,
jog naudojant rimtus daiGtus, mažiau vargo paskui būna.

Kaimynas irgi kažkokią pigią lempa iš senukų ar mokvežos pasikabino,
nustipo po metų. Irgi įdomiai nustipo, kartais veikdavo, kartais
įsijungdavo ir degdavo visą naktį. Tai pasižiūrėjo kas kaba pas mane ir
nusipirko irgi OSRAM. Patenkintas, viskas veikia. Na, bet jei
neskaičiuoti savo paties darbo (jei pats darai), tai gal tada pigiau ką
nors iš Senukų kartą į porą metų vis prisukti prie sienos :]