Tema: Re: Lempa su judesio detektorium
Autorius: Shadowed
Data: 2017-11-14 09:23:05
Grynai taip pat ir mano vienas mirė - mirksėjo mirksėjo, išjungdavau ,nes
už3,14sdavo, bet po to jau visai nebereagavo į judesį. Reiškia masinis čia
reiškinys ir nelabai čia ką pakovosi...

"Bronco"  parašė naujienų news:ouclfk$77n$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-11-13 14:21, Shadowed wrote:
> kaip čia yra, kad tos lempos su PIRais, nu kur nuo judesio užsidega,
> nustoja veikti ?

Taip jau yra, kai tik ant jų pataupai, tai ir keiti kas metus ar porą
metų. Pas mane kur OSRAM'ai LED sukabinti, visi veikia ir nenustoja. O
va vienoje namo pusėje nusprendžiau prie sumontuotų lempų pajungti PIR'ą.

Lyg ir geresnį parinkau, ale, fokišką, su gerais atsiliepimais, bet po
pusantrų metų jau pradėjo šūdą malti. T.y. kol kas veikia, bet
išsijungimo metu mirksi lempomis kokius 30 kartų :) Tokia nebloga
Kalėdinė instaliacija gaunasi :) Tai laikinai vietoj ekonominių E27
cokolio lempų, kurioms toks mirksėjimas yra peilis, susukau E27 LED'us,
tai tegul mirksi, ne gaila :) Kai visai pareis, prisuksiu naują PIR'ą.