Tema: Re: Dsc signa
Autorius: Arunas D
Data: 2017-07-16 22:01:59
o tikrai klava teisingai buvo atgal pajungta? Visa kita neitakoja, svarbu
kad klava butu Red Black Yellow Green pajungta teisingai abiejuose galuose -
Red Black klaviaturoje i centrales AUX +- , Yellow Green - abiejuose galuose
atitinkamai. Nors jei cia butu blogai, turetu klava cypti ilgais signalais
ir tik system degtu, daugiau jieko ji nedarytu. Na bet maza ka, geriau
isitikinti pajungimo teisingumu.
 Zodziu, mano tolesne seka butu tokia ( su salyga, kad visi harwariniai
pajungimai teisingi) :
1. Palaukti su ijungtu maitinimu. Cia tam atvejui jei centrale pati sau
uzsigliucinusi uzsidejo lockout. Jei gerai atsimenu, maksimalus laikas kuri
galima lockout uzdeti yra 255 minuciu. Jei nepadejo:
2. Pajungti klava atskiro kabelio gabalu prie "plikos" centrales - ta prasme
i centrale pajungta tik AC maitinimas ir klava ( Red Black Yellow Green.)
Jei nepadejo:
3. Factory restore uztrumpinus PGM1 su Z1, po to aisku teks viska is naujo
programuot. Jei nepadejo:
4. Centrales keitimas i PC1616.