Tema: Re: Dsc signa
Autorius: Arunas D
Data: 2017-07-16 21:06:54
dar is paprastu budu galima atjungus maitinima tik 220 pajungt, akumo
nejungt.
o siaip cia nepanasu i kazkokia persijungusia busena, cia labiau centrales
kazkoks uzgliucinimas. Paprasti variantai kaip ir baigiasi, prasideda
sudetingi. As tokioj situacijoj atjungciau viska nuo centrales, nebent zonas
palikciau ( tik reikia pasizymeti kur kas buvo :) , nuimciau nuo sienos
klaviatura ir kabelio gabalu pajungciau tiesiai i centrale. Jei ir taip
centrale normaliai nestartuos - panasu i nudususia plokste, nes klaviaturu
1555RKZ nebuvo nudususiu pasitaike, o va senu 1565 centraliu - ne viena. Ir
ypac taip yra buve su senom, ilgai veikusiom centralem, kurios veikia, kol
neatjungi maitinimo, o jei tenka atjungti , po to ijungus gali buti neaiskiu
problemu. Blogiausiu atveju teks nusipirkt PC1616, sena klaviatura tiks, o
si nauja centrale yra geresne nei senosios 1565. Dar variantas pries perkant
nauja plokste - pabandyt nuresetuot i gamyklinius parametrus senaja, bet
tada teks viska is naujo programuot. Resetuojasi atjungus maitinima laideliu
sujungti PGM1 su Z1 ir padavus maitinima palaukti kol uzsikraus.