Tema: Re: Dsc signa
Autorius: Arunas D
Data: 2017-07-16 21:29:43
dar pagalvojau - nurodyti pozymiai panasus i busena, kai centraleje yra
suprogramuotas lockout po keliu neteisingu bandymu suvesti koda. Jei is
tikro to nebuvo programuota - cia centrales gliukas, jei buvo programuota ir
is tikro kodas buvo neiteisingai ivestas kelis kartus - telieka palaukti,
kol lockas nusiims po kazkiek laiko.