Tema: Re: Automatiniai išjungikliai
Autorius: ~220V
Data: 2009-06-10 11:27:15
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:h0nnja$qjf$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra toks rusiskas radio megeju portalas
> http://www.rlocman.ru/shem/search.html ten yra visko. Dabar ieskoti
> tingiu.
> Sau tokia apsauga pasidriau paprastai is itampos reles ir kontaktoriaus.
> Be
> jokiu issidirbinejimu su tiristoriais, simistoriais ir t.t.

;) nepritariu, kontaktierius pas jumi eda elektra ir duzgia ir vietos daug
uzima... ir kaina sistemos gaunasi panasi. Cia apie apsauga nuo komutaciniu
virsitampiu ir tt :
http://www.elfaelektronika.lt/artnr/60-500-09/transient-protection-comgap .
O mano schema, apsaugai nuo N dingimo. Simistorius yra labai gerai ir
nereikia ju bijoti, bet del jo valdymo grandines galime diskutuoti, kaip ir
del "proso". Rusai siulo schemas su kontaktoriais arba "trumpinimo" schemute
(prideta , tuo principu remiasi ir mano sch). Esme kaip greitai suveiks
apsauga arba kaip greitai sudega jusu iranga ;).

Darius