Tema: Re: Automatiniai išjungikliai
Autorius: ~220V
Data: 2009-06-10 09:35:04
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:h0nffp$er5$1@trimpas.omnitel.net...
> Ko putojiesi ? Posteris tavo brolis ar meiluzhis, kad taip jautriai
> reaguoji
> ?
> Beje tavo schema niekam tikusi. Pirma, ji priestarauja EIIT, nes schema
> prijungta sprie PE laido.
> Antra kam tas "prosas" ir dar 2kW  nesuvokiama, kai uztektu 1kOm
> rezistoriaus. Lygiai taip pat nelabai suvokiama kam cia reikalingas
> simistorius.
> Beje, buvau pasiules nuorodu i ne viena realia apsaugos schema. Gal
> tiesiog
> nepastebejai ?

Ok Ok ;) myster EIIT ,

Ogibettaciau jokia biblija neapsaugo nuo N dingimo sename sovietlaikio buste
(schemute truputi pataisiau, tiks ir naujam namui jei nupiesite PE ir comgap
kitur jungsite). Prosas yra daug patikimiau uz 1kOm rezistoriu (nebloga
atsvara kaimyno skalbiankei, jei vdrug kas nesuveiktu kaip pridera , ok dar
nuosekliai arbatinuka prijunkime del patikimumo), o simistorius reikalingas
to proso valdymui kai itampa "sukyla" . Laukiam jusu nuorodu i pigius ir
patikimus sprendinius. Beje, geriausia reakcija i JUSU reakcija del mano
reakcijos ir del broliu bei meiluziu butu ...ignoravimas...egi bet noretusi
tamistai i pautus i pautus ir i padycha :)))).

Darius

P.S. Pilnatis