Tema: Re: Automatiniai išjungikliai
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-10 08:14:33
Ko putojiesi ? Posteris tavo brolis ar meiluzhis, kad taip jautriai reaguoji
?
Beje tavo schema niekam tikusi. Pirma, ji priestarauja EIIT, nes schema
prijungta sprie PE laido.
Antra kam tas "prosas" ir dar 2kW  nesuvokiama, kai uztektu 1kOm
rezistoriaus. Lygiai taip pat nelabai suvokiama kam cia reikalingas
simistorius.
Beje, buvau pasiules nuorodu i ne viena realia apsaugos schema. Gal tiesiog
nepastebejai ?