Tema: Re: Geriausias siurblys? Koks?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-05 21:41:54
On 4/5/17 09:05, Nerijus wrote:

>      Bet juk dar prisideda pvm'as ir muitas. Juk taip? Neturi jie dar EU
> varehauzo.

Jie ir be jo apseina :) Bent jau i DE siulo "premium line" siuntima,
kainuoja apie 2 (du) eurus ir eina per "juodaja skyle". Tipo is kinijos
atsiduria hongkonge, tada is ten londone, tada ten prapuola ir magiskai
atsiranda kiolne, is kur lokaliu DHL ateina i galutine vieta :)

Per vokiska muitine jie siaip apskritai nepraeitu, muitai sen ar ten.
Nes ant jo niekur nera CE zenklu, tik kinietiskas analogas CCC.

Siaip ir su PVM man atrodo kaip geras dylzas.

>      Su garantija, aishku tokiu atveju "kaip dievas duos".

Daliu lyg ir yra pirkt, visas ardosi kaip lego, t.y. jei ka daug
problemu nesitikiu.

>      O mobilkos praogramele tik kitajozu kalba, ar jau ir anglishka
> versija padare?

Kinieciai zinoma ne, bet androidui yra isversta. Bet cia realiai px,
reikalingi dalykai skaityt texto nereikalauja. Ten kur reikia naudojuosi
google translate :)