Tema: Re: Geriausias siurblys? Koks?
Autorius: default
Data: 2017-03-28 11:00:25
pas mane ilife A4 modelis. Dvi sluoteles is kampu iskrapstyti ir
besisukantis sepetys apacioj per vidury. Galingiausias kiek ziurejau
ilife modelis, bet vistiek naudoju ant 40-50% galingumo tikrai uztenka.
šluoteles surenka viska ties viduriu ir tada viska susiurbia plius dar
sepetys ties viduriu. Tas sepetys apacioj labai gerai viska iskedena ir
susiurbia.
per du aukstus galima 2X pasiimti jog nereiktų nešioti juolab kaina nėra
baisi ~150€
Yra apsaugos tai nuo laiptu tai tikrai nenukris.
Buvau virtuvej ant spinteles užkėlės viską nusiurbliavo ir niekur nedingo:D
Kiti modeliai turi virtual wall - padedi ir ten nevaziuoja.