Tema: Re: Krovimas nuo power banko
Autorius: polaris
Data: 2017-03-17 12:19:57
Sugrįžtu su savo vargeliais :)

Paėmiau Evitoj 18650 baterijų dvigubą laikiklį, ten vietoj žmogelis
sėdėjo, užsiimantis visokiu smulkiu remontu, tai tuo pačiu jo ir
paprašiau, kad pajungtų. A jis tik pradėjo apie sroves ir apkrovas
kalbėt, "nežinau ar čia pritaikyta", "ar nesuges", ir žodžiu neapsiimsiu.

Tai kokie čia gali būti niuansai ir ar tikrai viskas taip baisu?