Tema: Re: Krovimas nuo power banko
Autorius: polaris
Data: 2017-03-01 12:42:17
Tai gal tada nieko variantas būtų prie korpuso prilepeizdruot laikiklį
18650 baterijos, o gal net dvigubą (reiktų pasimatuot), ir galima bus
kaitaliot, pakrovėją kaip tyčia turiu. Dvi batarkės po 3400 mAh, tai čia
net kokias 5 paras gal atlaikys.

Belieka tik rasti, kas tą padarytų, nes aš su savo abiem kairėm tai
tikrai negebėsiu :) Gal kas Kaune apsiimtų?