Tema: Re: Kas čia virusas? ar gedimas keistas Amiko mini combo HD SE
Autorius: Ramaas
Data: 2017-01-17 10:49:19
17.01.17 10:08, Nerijus rašė:

>     Nu taigi tau reikia tiesiog paprasto null modemo kabelio ir tiek.
> Nusipirk kokioj lemonoj dvi jungtis ir susilituok jei gatavi per brangus
> (ar nera). Tik schema normalia pasijieshkok pagal savo taikyma. Kaip ir
> sakeu, jie buna keliu rusiu, vieni kur tx su rx sukeisti vietomis (null
> modemas), o kiti kur nesukeista. Antrieji kabeliai jungiami i normalu
> modema. Siaip jau tai tokiu kabeliu turetu metytis pas "senus
> kompiuterastus". Tik beda, kad jie jau gali buti visai ishmesti nx.
>
>     N. M.
>

> P. S.
> [...]
Dėkui už paaiškinimą, kas dėl kainos tai dar reik už atsiuntimą 2-3€
priskaičiuot. O va tas com rs232 su usb nepigus, yra kur net
21€ prašo. 60€ naujas tas pats imtuvas kainuoja, pardavus su defektu
papigiai sena nebrangiai išeitu ir naujo įsigijimas neperkant kabelių.

p.s. nė vienas kompas pas mane nei pas kaimynus neturi com porto rs232
daba man galva nedirba tai pats nepadarysiu, dėlto ir laukiu gal kas
atsilieps, ir kaina sužinosiu (darbo+atvykimas) sužinojęs kaina spręsiu
gaivint ar naują pirkt.