Tema: Re: Kas Ĩia virusas? ar gedimas keistas Amiko mini combo HD SE
Autorius: Ramaas
Data: 2017-01-14 15:52:27
O programa atpažins iš usb į com, nepradės kaukti kur com portas.
ir ar windows 10 veiks tos programos, gal tam reik laikinai kokia win7
prikelt?
daba aš bandau surast gal yra koks avarinis rėžimas kaip openbox'se
palaikai tam tikrus mygtukus ir persirašo prošivkė be jokio kabelio.

Arba bent kaip video į pal rėžima padaryt apeinant tą slaptažodį,pav.
9339 surinkus pasileido biss kodų ir šarinimo rėžimo nustatymai.

R.