Tema: Re: Kas Ĩia virusas? ar gedimas keistas Amiko mini combo HD SE
Autorius: Ramaas
Data: 2017-01-16 17:05:42
16.01.17 15:53, Nerijus rašė:

>     Nu kiek pamenu peles komines, tai jose buvo "skylutes". Logishkai
> mastant ant kom jungties kompe turetu buti "bybukai". :-)
>
>     N. M.
>
>     P. S. Ant kito divaiso (kokio nors ruterio) irgi "bybukai". Kominiam
> laide (taip vadinamam null modeme) turi buti ish abieju galu po
> "skylutes", tada viskas jungsis. Nepamirshk, kad null modeme reikia
> gudriai sujungti Rx ir Tx laidus, kad viskas veiktu.
>     Nu vienzho, jei pirksi, tai reikia ziureti ko tau tiksliai reikia ir
> kaip te kas sujungta.

Nu reikia com porto rs-232 kuris jungtus su USB nes kompuose nėra
rs-232,o Amiko mini combo imtuve, kad ten prieit prie programinio
perrašymo yra com portas bet su adatėlėm

http://satsis.info/uploads/forum/posts/2010-08/1281820091_www.satsis.info_2010-08-15_235409.gif

Toks pat išdėstymas ir com porto rs-232 su USB

http://www.skytech.lt/images/large/88/352988.jpg

reikalingas adapteris toks:

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1XPLCMXXXXXbXXpXXq6xXFXXXE/Free-shipping-font-b-USB-b-font-to-font-b-RS232-b-font-font-b-Female.jpg

arba priedas perdarantis į tokį:

https://http2.mlstatic.com/S_14631-MLB3249630230_102012-O.jpg

Kartu su priedu kur adatos lenda į skilutę negausi, o ir nesimėto jis
pas mus parduose. išlaidos dvigubos, o gali ir nesigaut tas perprogravimas.
geriau meistrą gal susirast kuris viską turės ir bus tai jau daręs? gal
galit rekomenduot? tik meistrui reiks atvykt į Jurbarką nes aš nuvykt
negalėsiu daba į Kauną.

emeil rimtesniam pokalbiui
validolis eta freemail.lt