Tema: Re: Ismani pasto dezute, kaip? :)
Autorius: Nerijus
Data: 2017-01-16 10:08:30
On 2017-01-13 10:11 PM, Kurmis wrote:
> idomi ideja, niekad nesiryzau garsiai apie toki reikala uzsiminti.
> man buvo kilus mintis apie "pigesne" versija. uztektu ir eilinio diodo
> kad zibetu kai ikrenta kas vidun. itariu reiks pasinaudot saules
> energija ir paprastu dioduku iziebto daviklio pagalba. viskas iki diodo
> butu aisku, tik ka sugalvot kaip davikli, nezinau. noretusi kad ir visa
> dezutes dugna svertu, bet is ko padaryti patikimas svarstykles ir dar
> pakankamai jautrias?

	Ar matet kaip veikia "amerikonishkos" dezhutes prie ju namu. Ten jos
yra visishkai mechanines, bet "ishmanios". Tai yra, paziurejus ish namo
i dezhute gali matyti ar laishkas yra ar ne. Tiesiog laishkaneshys ideda
laishka i vidu ir uzhdarius duris matosi toks "pimpikas" virhs dezhutes.

	Siaip tokio tipo dezhutes butu daug aktualesnes nei "ishmanios". Tai
yra dezhutes, kuriose tilptu normalaus dydzio "laishkai". Kalbu apie
kokia A4 formato storoka knyga ipakuota i kartona (nu toki, kur siuncia
Amazonas ir pan.). Nes su dabartinem dezhutem, su ju "uzhkrovimu ish
virshaus" ir su skyle, ish serijos "tokia siaura, kad laikrashciu
pacukai nepavogtu", tai normaliai pashto paslaugomis naudotis neina.
Tiesio shiuolaikiniai "laishkai" is visokiu eshopu fizishkai i tokias
dezhutes nelenda. :-(

	Gal kas gaminat (matet kur galima butu nusipirkti) dezhute, kurioje
tilptu didokoko dydzio "laishkai".

	N. M.