Tema: Re: Ismani pasto dezute, kaip? :)
Autorius: Night
Data: 2017-01-14 08:41:48
Žiauriai gera mintis :) Į tą dėžutę kas nors įkrenta ne taip ir dažnai, tai
tikrinama ~1k per savaitę. Tokiu būdu netikėtai atkeliavę kalėdiniai
sveikinimai tik po naujų aptikti - teko teisintis siuntėjams, kad aš visai
nepamiršau padėkoti :)

Jei dėžutė su dangteliu, gal nuo jo kokį mikriką pajungti galima - atidaro
paštininkas - užsidega diodas (arba kažkas kitas įvyksta), pasiimi paštą -
paspaudi "reset" ir diodas užgęsta.