Tema: Re: Ismani pasto dezute, kaip? :)
Autorius: Kurmis
Data: 2017-01-13 22:11:00
idomi ideja, niekad nesiryzau garsiai apie toki reikala uzsiminti.
man buvo kilus mintis apie "pigesne" versija. uztektu ir eilinio diodo kad
zibetu kai ikrenta kas vidun. itariu reiks pasinaudot saules energija ir
paprastu dioduku iziebto daviklio pagalba. viskas iki diodo butu aisku, tik
ka sugalvot kaip davikli, nezinau. noretusi kad ir visa dezutes dugna
svertu, bet is ko padaryti patikimas svarstykles ir dar pakankamai jautrias?
Kurmis