Tema: Re: LED lempos
Autorius: Shadowed
Data: 2016-10-24 12:02:36
Stai ir ataskaita. Pirmos foto is arti, tiek, kad vaizde butu tik
radiatorius. Tuomet skale teisingesne, gaunasi, kad maksimali temperatra
49,4C, o pakraiai apie 37C. Tai per radiatori netolygumas gaunasi grubiai
10C. Sakyiau nra labai blogai, kai iluma paduodama  centr, gan gerai
isibgioja po plot. Kelios paskutins foto - grynai LED, ten j 5 eils
po 12 vnt, 60 viso. Maksimali temperatra irgi apie 51 C, tai visai neblogai
ilum nutraukia tas radiatorius.

Lyg ir neblogas variantas... K dar patestuot kol turiu galimyb :)?

P.s. Kabinetas iltas, kokie 25C.

"Shadowed"  para naujien news:nukeb2$77n$1@trimpas.omnitel.net...

vieia tikrai geriau ir apvieia plaiau. Faktikai yra du kiemai, vienas
j apviestas 5, kitas 4 lempom. Tai tas vienas LED ibintas beveik atgroja
visas 5 paprastas. Bt 2 LEDiniai ir jauiu utekt. Liuksometru pagaudiau
maksimalias paprast viestuv vertes, rod 85 Lx paprastom ir tam paiam
atstume 189 Lx su ita LEDine. Dar iaudien pakuriau kabinete, pamatuosiu
LEDuk temperatr, praeit kart tik radiatori matavau.

P.S. Dl LUX verts - kai matavau nepairjau koks daugiklis, tai labai
nemukit, jei 85 Lx atrodys nelogikai. Bet daugiklis abiem atvejais tas
pats.

Evaldui - dl ilumos pasiskirtymo. Jauiu termovizorius "per gerai" rodo,
nors skal ten nuo 26 iki 51 berods, bet radiatorius iaip gan tolygiai
iltas. Pabandysiu dabar nufotkint kad bt tik jis, tai skal bus
tikslesn. Po piet mesiu.

Visiems - dar vienas i variant bt FaelLUCE MACH 5 LED viestuvai, bet
it neturiu pabandymui. Kakas i it:
http://www.faelluce.com/index.php?option=com_fael&view=prodotto&id=165:mach-5-led&o=2&Itemid=231&lang=en

Ar jie ymiai geresni - gal kas naudojat ir galit papasakot spdius? Man
didiausias minusas, kad silom kampas tik 76, kai an 120 (nekalbant
apie kain). Ir galingum kakodl 198W  rekomenduoja. Bbz... Knyg vidur
aikts niekas neskaitys...

"Signalizacija"  para naujien news:nuhmm4$b0j$2@trimpas.omnitel.net...

o tai efektyvumas led fulo jau arteja link normaliu duju ilydio lempu?