Tema: Re: LED lempos
Autorius: Shadowed
Data: 2016-10-21 13:13:14
Pabandymui viena turiu, siaip sviecia gerai, ir liuxometras ta pati sako,
man patiko. Kaina irgi gera. Jeigu nebus neigiamu atsiliepimu, manau jamsiu.

"Lapinas"  parašė naujienų news:nucpcd$u1g$1@trimpas.omnitel.net...

Jai pramoninis, tada keičiasi reikalas. Didesni galingumai ir heatpipe
įgauna prasmę. Deja, gamintojas man negirdėtas ir jokių atsiliepimų neturiu.