Tema: Re: LED lempos
Autorius: Shadowed
Data: 2016-10-24 10:47:46
Šviečia tikrai geriau ir apčviečia plačiau. Faktiškai yra du kiemai, vienas
jų apšviestas 5, kitas 4 lempom. Tai tas vienas LED žibintas beveik atgroja
visas 5 paprastas. Būtų 2 LEDiniai ir jaučiu užtektų. Liuksometru pagaudžiau
maksimalias paprastų šviestuvų vertes, rodė 85 Lx paprastom ir tam pačiam
atstume 189 Lx su šita LEDine. Dar šiaudien pakuriau kabinete, pamatuosiu
LEDukų temperatūrą, praeitą kartą tik radiatorių matavau.

P.S. Dėl LUX vertės - kai matavau nepažiūrėjau koks daugiklis, tai labai
nemuškit, jei 85 Lx atrodys nelogiškai. Bet daugiklis abiem atvejais tas
pats.

Evaldui - dėl šilumos pasiskirtymo. Jaučiu termovizorius "per gerai" rodo,
nors skalė ten nuo 26 iki 51 berods, bet radiatorius šiaip gan tolygiai
šiltas. Pabandysiu dabar nufotkint kad būtų tik jis, tai skalė bus
tikslesnė. Po pietų įmesiu.

Visiems - dar vienas iš variantų būtų FaelLUCE MACH 5 LED šviestuvai, bet
šitų neturiu pabandymui. Kažkas iš šitų:
http://www.faelluce.com/index.php?option=com_fael&view=prodotto&id=165:mach-5-led&o=2&Itemid=231&lang=en

Ar jie žymiai geresni - gal kas naudojat ir galit papasakot įspūdžius? Man
didžiausias minusas, kad siūlomų kampas tik 76°, kai anų 120° (nekalbant
apie kainą). Ir galingumą kažkodėl 198W  rekomenduoja. Bbz... Knygų vidurį
aikštės niekas neskaitys...

"Signalizacija"  parašė naujienų news:nuhmm4$b0j$2@trimpas.omnitel.net...

o tai efektyvumas led fulo jau arteja link normaliu duju išlydžio lempu?