Tema: Re: Skalbimo mašinos variklis
Autorius: Gintas
Data: 2016-09-28 22:52:53
Esme tame, kad jeigu seniau masina normaliai skalbė su silpnesniu varikliu, o dabar nebeskalbia (kol neidėjai galingesnio nei gamintojo numatyta) , vadinasi gedimas nepasalintas.
 "isminciai' is cia mano, kad tai variklio gedimas (ar jame esanciu sepeteliu). Kagi-lukterkim ir manau sulauksim tavo pranesimo, kad jau ir su galingesniu nebeprasuka. Atsiras tada proga "isminciams" nueit i kamputi parukyt :)